Bara bäst

Jaa ni flickor och pojkar. Nu har vi suttit och planerat nyår i en evighet och vi var nog inte beredd på att inbjudningslistan skulle bli så lång. Tråkigt att när jag var på Hällan tidigare idag så satt det en skylt "max 100 pers". När vi hade skrivit halva listan var vi uppe i 114.. Så tyvärr har vi fått minskat ner listan ganska jättemycket och det kommer kännas dumt mot vissa. Men nu är det så och vi kan inget mer göra. Hoppas alla som är bjudna blir nöjd i alla fall för det här kan inte bli annat än bäst!

Kommentarer
Postat av: hemlis

ed risk för att låta som en stalker... Jag gick ju ut med förhoppningen att få se dig ikväll. Det gjorde jag också, men du såg inte mig och du försvann jättefort... :P Du gick hem tidigt ikväll tror jag, det verkade som så iaf för du försvann iaf. Aja, ännu en miss.. Men jag hoppas hårt på nästa gång. ;) Hoppas jag får se dig en lite längre stund nästa gång söta flicka... :) och inte minst får chansen att prata med dig.. Nä usch, jag får sluta med dom här kommentarerna för det känns sjukt som fan.. haha. Puss och sov gott sötis iallafall.

2008-12-11 @ 02:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0