Don't cry because its over, smile because it happend

Perfekt start på dagen. Vaknade, gick ner och tre ljus på ljusstaken är tänd och världens godaste frukost är framdukad. Sen en långpromenad med mamma, pappa och Ellie. Så jäkla härligt väder, just nu älskar jag det!
Något jag inte älskar är hur lite pengar jag har. Gick nog åt lite mer än jag trodde i onsdags plus att den där satans bankomaten tog mitt kort. Så vettetusan hur det ska gå i hop med julklappar, betala hyran för hällan och blablabla..
Förresten så kanske man borde börja dansa till dansband? Haha, jag tror att Evelina är på. Hihi.

Kommentarer
Postat av: rajkan

ni skulle väl ha gått på lasse stefanz då:D

2008-12-14 @ 19:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0