Don't look back in anger

Vissa dagar när jag sätter mig vid datorn känner jag att jag har hur mycket som helst att skriva om. Men när jag väl ska sätta igång så försvinner allt eller så inser jag att det är ingen bra idé att skriva om till exempel. Idag är en sån dag.
Just nu känner jag mig besviken. Ju mer jag tänker på det, ju värre känns det.
Nu ska jag försöka somna tidigt ikväll tror jag och vara pigg i skolan i morgon. Torsdag längtar jag inte speciellt mycket till eftersom Lasse tydligen vill att vi ska få oss en jävla träsmak i arslet. Han har fått för sig att vi ska kolla på en fyra timmars lång film i aulan med en liten lunchrast, jippi, bra idé Lasse, nu älskar vi dig ännu mer!

http://www.youtube.com/watch?v=aWg1u3MSOvk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0