En sekund var klarsynt och förstod att jag var en av tusen dårar

Satan i gatan vad jag fryser. Vissa dagar känns det som att det inte spelar någon roll vart man befinner sig. Ute, i skolan, i bilen, hemma, ja.. det är lika kallt överallt och den enda gången man inte fryser är när man sover. Synd att jag har lovat mig själv att inte sova såhär efter skolan eftersom jag har svårt att somna på kvällarna ändå.
Idag har jag inte planerat något att göra men jag är riktigt sugen på att träna, trots förkylningen. Nu blir det i alla fall Skägget i brevlådan - julkalendern utan julstämning.
Sen är ju frågan om det är värt att gå på luciamiddagen? Sjukt svårt att bestämma mig.
I morgon tror jag även att vi ska börja med inbjudningskorten.. så håll utkik i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0