GOD JUL

Skit också. Det känns som jag kommer bli sjuk, helt seriöst. För en stund sen låg jag och grinade på soffan av magknip och nu har jag ont i skallen och fryser snart ihjäl tror jag, gåshud och allt. Sitter ju som en smäck såhär dagen innan julafton. Lovar att det var för att jag pratade tidigare idag om att jag aldrig är sjuk. Möhöö.. Stackars mig då. Får hålla tummetottarna.
Ska även passa på att skriva god jul eftersom vi drar iväg tidigt till Brännås i morgon och kommer inte hem för ens på torsdag och då får vi se om det blir partaj eller inte. Men jag tror det faktiskt. Men hur som helst då, god jul och hoppas alla får världens bästa julafton!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lika söt då som nu!

2008-12-26 @ 20:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0