I hope you're satisfied with your bullshit and your lies

Skönt att få svettas lite och skönt att veta att kordinationsförmågan sitter där den sitter. Haha.
Närå, så farligt var det inte. Nu är jag laddad inför nästa gång!
Sitter här nu och äter yoghurt med linfrön och frysta hallon i. Grymt gott.
Sen inväntar jag ju även kanske världens bästa serie!
Något jag inte längtar efter är att sätta mig på bussen halv åtta i morgon. Fyfan vad jag hatar att åka buss har jag kommit på. Det går segt, luktar ofta illa och tänk egentligen hur många som har suttit på dom där sätena och säkert har spytt på dom också. Och det gör ju inte saken bättre att ljudet i min mobil låter riktigt illa när jag lyssnar på musik. Mmmm vad jag ska njuta när jag kliver upp i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0