It's something about christmas this year

Jag som trodde att det skulle bli en lugn, skön och slapp sista vecka i skolan. Men ack så fel jag hade. Värsta slutspurten nu men det är bara att kämpa och stå ut som alltid annars. Sen blir det lite julfrid hoppas jag.
Men julen i år? Jag vet inte. Det känns inte som det brukar. Jag har ingen riktig julkänsla och jag vill inte riktigt att det ska vara jul tror jag. Men som alltid annars här med, jag får försöka se det positivt.
Jag vill vara Audrina Patridge i The Hills, leva hennes liv, fytusan. Fast vissa stunder känner jag mig som henne. Men när jag inte gör det, vilket lyx. Men jag fattar inte hur Johanna kan tycka att jag ser ut som henne, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0