Livet börjar igen, som en blomma slår ut

Dagen i Stockholm har varit helt okej. Lite stressig kanske, och jag ångrade mig när jag kom till busstationen att jag inte tog vinterjacka. Men vad tusan, vill man vara fin får man lida pin.
Fick med mig lite behövligt hem så jag är nöjd.
Nu ska jag försöka friskna till så gott jag kan tills i morgon, känner att mitt huvud är sprängfyllt och även näsan. Typiskt att bli krasslig när jag verkligen inte vill, jag som aldrig blir det annars.
Godnaaaaaajt.

Jag älskar dom här bilderna. Jag blir varm i hela kroppen. Fan vad lycklig jag var och fan vad livet lekte.

Kommentarer
Postat av: stinsisnta

jag håller med. dom där bilderna är riktigt heerlig

2008-12-06 @ 00:20:28
Postat av: Hemlis

Ja det är ju bara så att sthlm stad kan känna sig lyckligt lottad med ännu en vacker tjej och Hudik får känna sig blåst på en nu i helgen! ;) Men om man har tur så fortlöper helgen fint ändå.. Man skulle ha varit ner och hälsat på sina syskon i helgen inser jag nu! :P ha det så trevligt! Puss å kram

2008-12-06 @ 04:42:42
Postat av: 123

ok

2008-12-06 @ 12:41:33
URL: http://verdebianco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0