diabetes på festival

kan ju gissa att det inte är många som läser min blogg, men man vet ju aldrig så jag gör en chansning på att någon kan hamna här av ren slump. så hur som helst, jag ska ju på yran och har diabetes. kan tänka mig då att man inte alls har tid och lust för att kolla blodsocker och ta insulin vilket jag vet är viktigt på en festival när man rör på sig en del och dricker alkohol med mycket socker. även om det är varmt, att tänka på att inte lägga insulinet i solen och så vidare. och om man vågar lämna insulin och blodsockermätaren i tältet. massa funderingar jag har nu! så om det är någon som läser det här och har erfarenheter och tips så skriv gärna!

Kommentarer
Postat av: Caroline!

Jag läser! har dock ingen erfarenhet av diabetes :P

2008-07-10 @ 23:16:23
URL: http://carolinehultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0