fredag

gud vad jag känner att min blogg är ganska så meningslös. tror inte att det är många som läser och jag har aldrig något intressant att skriva. antar att jag skriver mest för min egen skull eftersom jag tycker att det är ganska kul. är till och med putt för att jag inte valde text b i skolan och i stället multimedia, dumaste jag har kunnat gjort. gillar varken multimedia eller lasse. så det första jag ska göra när skolan börjar är att försöka byta och greja lite, är verkligen sugen på att få skriva på riktigt nu. men blä för skolan, jag får panik och en klump i magen när jag tänker på det. halva sommarlovet har gott och jag har inte gjort någonting känns det som, men det hoppas jag kommer. ska i alla fall ut till martins stuga idag och stanna där tills på söndag eller måndag, tror inte vi riktigt har bestämt det än? sen ska en hel del av min släkt upp till brännås på måndag, och det är många som jag nästan aldrig träffar som ska dit så jag kanske också borde. mitt nyaste kusinbarn som bara är någon månad kommer också, pluttit! så vi får se, vi får se. sen på tisdag blir det en liten trip till stockholm med martin, oliver och jacke än så länge, så nu har jag spanat in lite kläder på internet som jag ska hålla utkik efter, också hoppas vi på liiiite bättre väder än vad det är nu. det regnar och smattrar på altantaket så jag hör knappt vad dom säger på tvn, så satans tråkigt! deppväder som tusan. när ska man få bli lite brun egentligen? hann i alla fall sola litegrann idag eftersom jag vaknade så tidigt, men det duger faktiskt inte för mig, jag vill kunna sola hela tiden! usch för det här vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0