halva sommarlovet

för en månad sen så var det bal, alltså har halva sommarlovet nog gått nu. hur kul känns det då? jag har inte gjort någonting och det har ännu inte blivit varmt. idag är det ganska fint och då blir man ju på strålande humör när man vaknar. men se nu, nu är det plötsligt massa moln på himlen. blir man förvånad? nej.
så vad som händer idag vet jag inte än. lilla mimmi kommer senare som vi ska vara hundvakt åt men det vet jag inte om jag ser fram emot eller inte, tur att hundarna är söt i alla fall!

lördagskväll blev som jag trodde, lyckad! jag hade verkligen jättekul och dom spelade bra musik hela kvällen och det tycker inte jag händer allt för ofta. söndagen blev väl sådär men slutade bra, allt är bra! puss på martin lööf som är världens bästa människa!



jag har ingen bild sen i lördags, så det får bli en från förra helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0