inte ingenting

idag vaknade jag upp hos martin av att han skulle iväg på hemvändarcup, har inte hört något om hur det går men eftersom han är grym så vinner dom säkert! jag sov kvar ett tag men åkte hem ganska fort, jag och mamma skulle göra ett nytt försök att åka till harmånger, för idag stog det faktiskt i tidningen att det var öppet. men jag hade nog lite höga förväntningar, eftersom det inte alls fanns så mycket där, i alla fall inte något för mig eller mamma. så där stannade vi inte länge. nu sitter jag här med ansiktsmask och ska snart gå och göra lite annat som det känns som att jag behöver! ikväll blir det stadt, men innan det lät det som att det skulle bli lite mys och mat hemma hos maja med tjejerna, och eftersom jag alltid har roligt med dom så är jag säker på att det blir kanon idag med! så idag ska jag faktiskt inte göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0