inte min och mammas dag

nej verkligen inte. när vi kom till butiken i harmånger så satt det en lapp på dörren där det stod "öppnar innom kort", och så var det med det. men vi kikade in genom fönstrena och det såg faktiskt ut att finnas en hel del kläder där. så det blir till att hålla utkik när dom öppnar och göra ett nytt försök då. men vi var inte bitter, vi bytte helt riktning och körde mot ljusdal där vi stannade och kikade runt lite, hittade en fin kjol som jag ångrar lite att jag inte köpte. hur som helst så blev det inget för oss, bara en varsin glass och ett gott nybakat bröd. på vägen hem så stannade vi först i delsbo för att kolla i en butik där som visst hade slagit igen så vi åkte till säcken, en secondhandaffär, men självklart så stängde dom 13.30. så vi gjorde ett sista försök i näsviken på dakapo, men icke, även dom hade stängt. vi var helt enkelt ute för sent och hade oturen med oss. men trots allt så var det ändå skönt att göra något med mamma såklar, det händer allt för sällan!

nu sitter jag här med beslutsångest, fattiglapp som jag är. är så himla sugen på att åka på yran, alla artister jag vill se är där och jag ser ut att få bra sällskap om jag åker! men sen är det så att familjen förmodligen ska göra något också, antingen åka till stockholm eller kanske göteborg, och då vill man ju verkligen inte vara utan pengar! så jag måste överväga det där, men jag kan ju säga att lars winnerbäck kommer bli svår att välja bort!

måste även tipsa om en låt, melissa horn - sen en tid tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0