onsdag

kom på att jag inte hade skrivit något idag, och för att jag inte ska glömma bort den här och sluta med det så känns det som att jag måste, i alla fall en gång om dagen.
idag har jag inte gjort så mycket. vaknade som vanligt tidigt, tog mig en kopp cappucino och satte mig i en stund vid datorn. jag kände då att jag inte ville bli sittandes där hela dagen så jag bestämde mig för att åka en sväng till stan. väl där så hittade jag inget men det var väl lika bra. sen åkte jag med universums snyggaste hem till han och just nu så ligger han och sover. kunde jag skulle jag ta ett kort på han och lägga upp så alla får se hur söt han är! helt sjukt vacker.
ska nog krypa ner nu jag med. i morgon vet jag inte vad som händer, kanske träffa angelica en sista gång innan hon tar sitt pick och pack och drar till usa i ett år. beundrar henne faktiskt, jag skulle aldrig ha vågat åka, inte ensam i alla fall. kommer självklart att sakna henne massvis, så all tid som försvinner får tas igen när hon kommer hem, så det så.
godnaaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0