tisdag

jag har hamnat i någon konstig tidsuppfattning. jag tycker att det är lördag idag men så är det ju bara tisdag. idag har i alla fall jag, mamma, min moster maja och min kusin caroline varit till delsbo och näsviken igen för lite seconhand. i delsbo var det öppet men inte i näsviken, såklart. fast det gjorde nog inte så mycket, tror ändå inte jag hade hittat något, för så kändes det i alla fall i delsbo. men något som förvånade mig lite var att det hängde en sprillans ny skjorta från carlings där som jag tror i vanliga fall kostar runt 300, men där kostade den bara 30 kronor. det kanske hade varit värt att köpa den eftersom det var min storlek och allt, men av erfarenhet så vet jag hur det skulle ha blivit. jag skulle aldrig ha använt den precis som det har blivit med mina andra skjortor jag har köpt, jag tycker dom är snygg i provhytten men när dom ska till och användas så ser dom inte alls lika bra ut. så nja, jag tror att det var ett klokt beslut av mig. lite less blev jag även eftersom jag är ute efter en adidas tröja och jag trodde att det skulle finnas där, dom är ju så dyr att köpa nya och så mycket pengar har jag inte råd att lägga ut just nu. får hålla utkik på tradera nu med, för jag vill faktiskt ha en, och det har jag velat länge nu.

nu sitter jag här med ont i magen och ont i mellangärdet, om det nu heter så? vet inte varför, men jag har för mig att man kan få ont där om man är stressad bland annat. vet inte riktigt om jag har varit det men det kanske är något man inte märker själv. snart kommer mamma hem med en solo-tidning, finns det något skönare än att lägga sig i soffan på altanen och läsa? nej, jag tror nästan inte det. senare bilr det att åka till kusinerna och fira robert som har fyllt 17 år, grattis till han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0