torsdag

igår gick mina nya fina gladiatorsandaler sönder, ena bandet lossnade och det var efter bara två veckor. nog för att det regnade i lördags när jag hade dom på mig så dom kanske slets en aning, men ändå, efter två veckor? lite längre tycker man ju att som ska hålla när dom kostade lite. så idag var jag ner på stan igen och det gick hur lätt som helst att få byta, och jag hade verkligen tur eftersom min storlek fanns nu med, så nu har jag ett par nya.
vad som mer händer idag vet jag inte. martin kommer hit efter jobbet för vi ska beställa lite kläder. jag har hittat en klänning som är hur fin som helst. tråkigt bara att jag trodde att priset stog i dollar när det stog i pund, så den blev dyrare än jag trodde. men jag vill ha den ändå. mer än den tror jag inte det blir, funderar på att slänga med en t-shirt som jag tyckte var lite rolig, men vi får se.
nu ska jag tjata på mamma om att åka upp och gymma lite, kan behövas!
i morgon åker förresten jag och martin nog ut till hans stuga i någon dag, ska bli underbart!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0