uppe med tuppen

ja, så känns det. har till och med vaknat självmant, alltså inte av en väckarklocka eller av att någon väckte mig. men jag hade ändå ställt klockan på halv tio eftersom sluttiden på tröjan som jag vill ha går ut tio, så då måste jag vara uppe nu och vara beredd. faktiskt så har den bara höjts med fem kronor sen igår, men alla tänker säkert som jag. väntar och lägger bud sista minuterna. så nu hoppas jag att dom andra som vill ha den ligger och sover så den blir min!

annars ser vädret idag helt okej ut, tråkigt att det blåser bara. men jag har ingen bil hemma så jag kan inte ta mig till någon bra strand, i så fall maln dit man kan cykla men nej, den stranden gillar jag inte längre. har även ganska ont i halsen så det gör nog inte så mycket om jag bara ligger ute här hemma i en skön solstol så jag bara kan gå in om jag fryser.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0