Onsdag

Vilken dag. Började skit i alla fall, förutom vädret då.


Har varit och pantat lite burkar, kikat lite och råkade få med mig ett par skor. Gör mig inget, rätt nödvändigt.


Nu önskar jag att någon dansochfestsugen ringde och frågade om jag ville på bockarna ikväll. Det hade jag nog velat. Meeeenmen, kvällen kanske blir bra ändå med lite tur. Tur tur tur.


Annars skulle jag vilja åka till Brännås i ungefär, hm.. en vecka nu. Skulle vara riktigt skönt att komma bort lite och inte bry sig om något. Ja, det skulle jag vilja.


Nu ska jag se top model. Borde börja en ny sesong idag, en ny fast gammal om ni  fattatattattattaaaaaaaaar.


Adjö.




Eeeehehehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0