Äntligen

Åå lättnad. Efter fyra timmer i sträck, har inte ens flyttat mig en sekund från köksbordet, så är jag äntligen klar med samhällsrapporten. Har skrivit om dödshjälp så nu vet jag ju lite mer om det i alla fall. Jag som trodde jag skulle behöva gå upp med tuppen i morgon för att bli klar i morgon, men det behöver jag ju inte nu. Ännu gladare blev jag när jag såg att vi börjar halv ett i morgon. Jag som trodde det var halv tolv. Jag bara älskar vårat schema! Men somsagt. Tro inte att vi har det slappt för det. I stället för att sitta i skolbänken hela dagarna blir vi pålastad med skit att göra hemma i stället. Och det är oftast inte lite!
Men lite sömn ska inte bli fel nu. Nattinatti!



Så skönt. Och snart försvinner även sista lektionen på torsdagar!

Kommentarer
Postat av: STÄN

sista lektionen på torsdagar? foto?

2009-03-17 @ 15:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0