Den enda sanna glädjen

Rolig dag i skolan? Nä justja, jag har inte varit i skolan idag, mitt schema är ju nytt, hähä. I stället har jag varit duktig och gjort fotouppgiften. Tror det kan bli rätt bra och Johanna är snyggast i världen. I morgon är det hon och jag som ska göra en sakerattgöra-lista, ahaaaaaru!
Och titta titta här och titta titta där och titta titta här så får ni se, jag har lärt mig hur man lägger in filmklipp så jag inviger det lite.
Till att börja med är det något jag älskar. Skrattar så jag får ont i magen varje gång jag ser sånthär. Har alltid trott på att skadeglädje är den enda sanna glädjen!
Sen en fin låt dååå, fast jag hittade bara en liveversion.. Undrar jag till hur många låtar jag har sagt att det är världens finaste.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0