Tisdag

Jag var aldrig och kollade på tyg idag. Det blir i morgon. Jag har känt panik över den där jävla klänningen.. hur den ska se ut, vilken färg och ja, allt. Och idag kände jag att det inte var en bra dag att kika på tyg. Men sen hände det. Jag var ute och gick och plötligt ser jag balklänningen framför mig. Pjuh säger jag.. en sten har släppt från mina axlar känns det som, haha.
I morgon åker Johanna till Göteborg. Kul då............. Men ha det bra stumpan, snart flyttar vi dit.
Nu ska jag mysa och kolla på film.
Att skriva i bloggen är tråkigt nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: Johananananana

jag saknar dig redan . ses om en vecka ... typ . <3

2009-03-03 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0