Toooooorsdag

Så hur har dagen varit då? Joo, helt okeeejva. Kom lite försent i morse men ääh, är ju inte direkt något jag ofta gör. Sen höll jag mitt tal på svenskan som gick bra. Slutade väl runt halv tre och då åkte jag med mamma på stan en sväng. Gjorde lite alltmöjligt. Efter det har jag inte gjort nåååååååågot. Pysslat lite, haha.
I MORGON ÄR DET FREDAG OCH SEN ÄR DET LÖRDAG OCH VET NI? JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG OCH JAG HAR VÄRLDENS TRÅKIGASTE BLOGG JUST NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Adjöss gå till sjöss, haha ha ahahaha haha. Kul? Nja.

Kan väl dra till med en liten låt då så kan ju ni också tagga till lördag vettja, den funka aaalltid.


Kommentarer
Postat av: Johananananana

när kommer min grej med i bloggen ? "har du sett mig naken"

2009-03-27 @ 08:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0