Världens finaste

Japp, jag har hittat världens finaste studentklänning. Hoppas bara att den finns i Stockholm nu då när mamma och pappa ska dit i helgen. Den måååste det för den är perfekt.

Idag har varit en skitdag fast ändå har jag varit världens gladaste ungefär. Vaknade på helt rätt sida. Måste ha varit för att jag satt upp en drömfångare ovanför sängen igår. Fast ändå är jag galet less. Jag vägrar se att det snöar. För mig är det strålande sol, ingen vinterjacka behövs. Här kör vi med skinnjacka och vårskor, jajemen!

I morgon är jag ledig, tror nog att vi har världens bästa schemaaaa na na nana. Därför tänker jag inte sitta här och tråkas ut hela kvällen, jag tänker minsann hitta på något.

Tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0