We don`t need to behave ourselves, let us not behave ourselves tonight

Vad mycket det känns som jag har hunnit med idag. Först klev jag upp rätt tidigt för att åka till Gnarp med mamma. Väl där hittade jag några fina tyg, men inget jag riktigt fastnade för. Men jag tog ändå några tygprover och åkte tillbaka in till stan och Manuffen. Jag hade en sån jävla tur. Det fanns ett tyg där som kändes perfekt och det räckte precisprecis till mig. Det fick läggas undan tills på lördag så ja har lite tid på mig att tänka men jag har nog bestämt mig. Hoppas det blir fint, hihihihihi.........

Nu har jag precis varit ute och gått. Först ensam med lite Billie och dansarna i öronen och sen en sväng med hunden.

Nu ska jag se Top Model och kanske somna lite, hehehehehe.


Förresten är jag så jävulskt avundsjuk på alla som ska på Backyard Babies i helgen. Mina pengar säger nej så jag är väl snäll och kör i stället dååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0