den 8 juli 2008

om man tänker tillbaka på när man var liten, så såg väl ändå inte somrarna ut som den här har gjort hittills, även den förra året, och året innan det kanske? jag minns det i alla fall som dagar med sol, när man sprang runt och lekte barfota och åka med mamma och pappa till någon strand där man badade tills fingrarna såg ut som russin och läpparna blev blå. just den här dagen kanske jag inte ska klaga på, men trots att det är sol så blåser det och vindarna är ganska kall. torsdagen och fredagen förra veckan var ju fin, då låg jag ute på hölick båda dagarna. men vattnet är ju ändå inte varmt, det isade i benen när man badade och man tappade nästan andan. nej, nu vill jag ha en riktig sol - och bad sommar!

nu ska jag och mamma snart åka iväg till harmånger, tror faktiskt aldrig att jag har varit där någon gång, bara åkt igenom. det är tydligen en outlet-butik där så vi ska dit och kika lite. synd bara att jag verkligen måste tänka mig för vad jag gör med mina pengar nu. men vi får se, är det outlet så kanske man kan göra något fynd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0