Det finns ingenting här som är värt att skriva upp

Undra hur många gånger idag som jag har försökt klämma ur mig ett inlägg. Jag känner riktigt hur det tar emot i fingrarna.
Hur som helst. Helgen har varit lugn. Tro det eller ej. Jag sa precis till mamma idag att undra när jag var hemma en lördagkväll sist? Jag minns för tusan inte. Men idag är jag det. Lika så igår. Jag har känt mig som en riktig gamling och har överraskat mig själv på lite olika sätt. Det började i torsdags. För första gången i mitt liv så stoppade jag räkor i munnen. Det kändes som jag åt ett levande djur med ögon, inälvor och hela fadderullan. Jag har fortfarande ångest och vill inte äta det igen. Sen har jag även ätit havregrynsgröt till frukost både igår och idag, och druckit kaffe efter måltiderna. Vuxet? Ja lite så. Fyfan vad intressant. Kan tänka mig att allas ögon bara lyser när ni får läsa ett sånt här spännande inlägg. Har jag inte rätt? Ni bara sitter och väntar på en fortsättning. Nä men vadå, att veta att jag har ätit räkor är väl roligt. Godnatt gott folk.

Jag kan i alla fall bjuda på en bild sen vi firade nyår 2000 eftersom nyår börjar närma sig. Och ni vet väl vad som händer då? Fråga annars vettja.


Kommentarer
Postat av: Johanna L

Vuxenpoäng Sara! Jag har ju inte kommit till kaffet ännu trots dryga 40 - där ligger du hästlängder före mig ;o) Kul att följa dig via bloggen nu när jag inte träffar dig "live" så ofta. Massor med STORA KRAMAR från Johanna på Poppo.

2008-11-23 @ 18:51:35
Postat av: Rajkan

hahaha, gi veckan gick bra förstår jag ^^

2008-11-23 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0