Det var nånting som fastnade på mig

Efter många om och men så är det bokat nu, även för min del, och nu får det fan bli såhär. Innerst inne vet jag ju att det blir bäst och att det är smartast av mig. Vem vet hur det slutar annars? Studentresan ska inte få bli något man helst vill glömma utan en av dom roligaste händelserna i livet. Så nu tjejer, den första juni drar vi till Cypern - Ayia Napa - Pavlinia -världens finaste stränder och vatten - grabbarna grus och en massa göteborgare! Minus på att Evelinalevel inte ska med, fast vi ska nog få dig att ändra på den saken.

En låt jag nästan hade glömt, men fan så fin. Gick inte att länka den men lyssna här http://www.youtube.com/watch?v=6r_XtR1FdZo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0