Don't believe you'll ever lose it all

Mysigt. Jag startade våran äldsta dator som jag inte har suttid vid på evigheter känns det som.
Tänkte lyssna på lite musik också hittar jag en mapp som heter "sovmusik".
Bra utvalda låtar av mig tycker jag!

▪ The Connells - 74-75

▪ Chicago - If you leave me now

▪ Phantom Planet - California

▪ Phil Collins - You'll be in my heart

▪ Simple Plan - Perfect

▪ Rod Stewart - First cut is the deepest

▪ Rod Stewart - Have I told you lately

▪ Åsa Jinder & Cajsa Stina Åkerström - Av längtan till dig (som jag förövrigt ska gifta mig till)

▪ Ozzy Osbourne - Close my eyes forever

▪ Hardcore Superstar - Shame

▪Magnus Uggla - Astrologen

▪ Magnus Uggla - Utan dig
▪Ronan Keating - Bring you home

▪ Coldplay - The scientist

▪ The Beatles - Let it be


Några av alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0