Don’t tell me you’re sorry cause you’re not

På utsidan är jag väl jag. Men på insidan? Vem fan är det som är där och hälsar på? Typ världens deppigaste men som helt plötsligt har humöret på topp? Det kanske är en liten ängel och en jävul. Bort med jävulen i så fall. Jag är trött på den. Fast innerst inne vet jag ju att det inte är några små besökare. Jag vet ju faktiskt vad det är.
Nu är jag sur i alla fall. Här har jag bränt en asbra skiva också kommer mamma och säger att hon behöver bilen i morgon. Huuur kul är det?
Nä nu ska jag tvätta av ansiktsmasken och smörja in mig så jag blir len som en barnrumpa. I morgon är det en ny dag med nya händelser och nya bekymmer. Finns det någon människa i hela världen som är bekymmerlös? Gud, vad negativ jag visar mig idag. Värsta Sandor slash Ida. Finns det någon där ute som känner som jag? Hahaha.. Meningslöst.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: rajkan

ja hur kul är det asshole xD

2008-11-05 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0