Going back to the corner where I first saw you

Mysig kväll med Evelina, Johanna och Vickan. Kan lova er att är det någon som är grym på chokladsås så är det Evelina. Sjukt god!
Efter maten och idolkikandet så blev det en raggarrunda till stan med julmusik och donkenbesök för att umgås med Stina när hon hade rast.
Nu sitter jag här och känner mig uppsvullen så jag vet inte vad. Längesen jag har ätit så mycket och onyttigt nu, men det var ju ändå min "äta vad jag vill och hur mycket jag vill-dag".
Nu ska jag sova och ladda inför i morgon, inte lika taggad som tidigare i veckan men jag kanske blir.
Tråkigt och onödigt inlägg som tusan.
Men hörrni.. jag klarade matteprovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0