Låt mig få trolla

Den här måndagen skulle lika gärna kunnat vara julafton. Lika lång. Lika seg.
Just nu har jag ingenting att se fram emot. Vad ska man se fram emot? Man vet ju aldrig i förväg vad som kommer att bli bra. Något man har längtat efter hur länge som helst kan ju lika gärna sluta skit.. Eller så slutar det inte alls. Eller så händer det inte ens. Jag önskar bara att jag kunde, men det är omöjligt. Det är en omöjlighet för alla. Varför kan man inte få en chans i livet att trolla? Jag är helt säker på att jag skulle använda min chans nu då. Helt säker. Det skulle vara så värt det. Det skulle vara värt allt.

Nu ska jag glädja mig åt att det är Prison Break om en och en halv timme. Jag ska även äta min goda smoothie, med apelsin i idag, och vanlijyoghurt. Sjukt gott. Passar jämt och inte är det onyttigt heller.



Appropå att äta bara. Passar väl inte riktigt in i det här inlägget men vadå. Ett asgott recept skadar väl inte? För jag vet i alla fall världens godaste sås som är hur värd som helst att prova. Till kött och klyftpotatis helst, eller vad som helst annars. Men hur som helst.
Man mixar bara ett paket med färst fetaost, 3-4 vitlöksklyftor, ca 3 dl creme fraise och lite salt. Sjukt jävla gott!


Kommentarer
Postat av: lurre

det låter faktiskt gott :D

2008-11-03 @ 22:01:27
Postat av: rajkan

det måste jag bara testa !!

2008-11-03 @ 23:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0