Och längst ner i en kartong ligger vi på en strand

Jag mår illa. Riktigt sådär som när man har åkt bil i värmen, det börjar krypa i benen, bältet skaver och man är hur törstig som helst. Så känner jag mig nu. Kanske är det för att jag och Stina har ätit ganska jättemycket idag. Vi har ändrat om lite med projektarbetet igen och därför har vi bakat lite idag och smakat det. Proppmätt nu kan jag lova. Men gott blev det! Recepten får ni ju se på hemsidan sen.. Hahaha.
I morgon ska vi mysa hos Vickan. Mysa, planera studentresan och kolla på idol. Alla ska väl på g-festen som är varje vecka känns det som. Men inte vi. 2 cool 4 det. Haha.
HEJ


Kommentarer
Postat av: Stina

det ser ju riktigt proffsigt ut.

men vi får inte visa för mycket bilder

2008-11-06 @ 17:39:09
Postat av: Anonym

jaha det blir det imorrn ändå. visste inte om det blev av. men kul:)

2008-11-06 @ 18:51:15
Postat av: Marlene

Kommentaren var från mig;)

2008-11-06 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0