Tusen avtryck i den grå trottoaren

Vad skönt det är att få känna sig lite duktig ibland. Idag har jag till exempel två saker att stryka från min lista med skoljobb att göra. Förhoppningsvis blir det en till att stryka ikväll eller i morgon.
Idag avklarades naturkunskapsprovet som inte gick så bra som jag hade hoppats men det gick i alla fall. Sen har jag, Stina och Marlene suttit kvar på skolan till strax efter fyra (så länge har vi nog aldrig varit i skolan) och tokjobbat klart med MDK-rapporten. Anledningen till att det gick så bra var nog att Carro, Cissi och Emilia bjöd på tårta, så tack för det tjejer, sjuukt goda.
Nu ska jag snart ner och äta köttfärsbiffar och en god sallad och senare blir det gymma. Sist vi gymmade slog jag på boxningskudden ett bra tag, fan vad skönt det var. En sån borde alla få och slå ut sin ilska på ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0