Vad jag bryr mig om nu

Är det bara jag som brukar fundera på om man inte skulle passa bra in på avdelning 10 på sjukhuset? Jag kan fundera på det ibland. Okej, kanske inte så seriöst men.. Jag brukar tänka såhär. Om jag skulle berätta precis, precis hur jag mår dom gånger jag verkligen är less och som mest deppigast så ja, jag vet inte, skulle jag passa in där? Kanske inte riktigt. Just nu skulle jag helst av allt vilja att någon gjorde mina skoluppgifter och gav mig en häst. En häst som jag kunde åka till när jag kände mig ensam och som jag kunde få ta hand om.
Men i alla fall, något positivt är ju att musiken är fixad till nyår i alla fall.. nyårnyårnyår.
Och även att jag aldrig tröttnar på Save up all your tears, jag bara äälskar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0