dagenefter

trevlig kväll igår, glad att jag valde att stanna hemma tror jag. fast vad vet jag, kanske ljusdal hade slagit allt liksom? nä, men jag känner att om stina hade varit med så hade det blivit pricken över i:et, tycker synd om den jäveln som måste jobba hela tiden. men hursomhelst, det var bra, trots allt. började kvällen inne på stadt genom att få en dusch av min egen cider. var lika blöt i ansikte och hår som om jag hade fått en riktig dusch, gulligt. men då vet ni i alla fall, det var inte svett! råkade även ut för ännu en blodig och söndertrampad fot. varför liksom? vem hatar mig? haha. alltid.
nu ska jag ta det lugnt och dricka massa vatten så jag är heelt körduglig när vi ska till sundsvall i morgon, jag, stina och anna. härligt brudar att komma iväg en sväng, tycker vi förtjänar det!
ha ett bra söndag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0