julen är här

vilken julkänsla jag fick idag när jag, stina och johanna var på stan. fattas bara lite ljusstakar i alla fönster. så nu längtar jag ännu mer till julen. men somsagt, efter julafton är jag nöjd. eller kanske inte? fick just reda på att hällan är ledigt på nyår vilket kan leda till att vi kommer ha världens största och bästa nyårsfest. vem kommer inte att älska oss?
nu ska jag snart äta mat från hotchili. stekta nudlar med grönsaker, fläsk, kyckling och jordnötter. så jäävla gott. sen blir det idolmys med bästa tjejerna. kanske lite planering av studentresan. jag känner på mig att det kommer sluta med att vi slår ihjäl varandra?

kanske blir det lite popcorn ikväll? haha, väldigt efterlängtat bild för
vissa


eller något annat gott? hahaha


Kommentarer
Postat av: Stina

hahhahaaha gud vilket äckel jag var

2008-10-31 @ 16:59:53
Postat av: Anonym

låter bra med en stoooor nyårsfest ;)

2008-10-31 @ 17:25:30
Postat av: rajkan

HAHAHA som rajkan har väntat på att få se det där !:D fult :P

2008-11-01 @ 15:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0