lörday

nu sitter jag här och har sådär ingenting att skriva. jag längtar till julen. fast bara fram till julafton. sen får det vara över. jag vill inte ha något nyår. fyfan för det. det vill jag bara ha om vi lyckas fixa största bästa nyårspartajet. vore så jävla kul! alla skulle ju bara älska oss.
idag är det lördag och jag kan inte bestämma mig. skitårå
nu vill jag ha måndag och lite sundsvall
tisdag utan klippning
onsdag med roligaste kvällen på bockarna, en såndär som man dansar tills man nästan dör

jag kan inte sluta lyssna på johan palm när han sjunger the winner takes it all, sjuuuktsjuktsjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Den Glömda

Haha johan palm i den låten va väl ett ganska stort misslyckande ! När han tar toner så försvinner ju det bästa i nåt konstigt ljud !

2008-10-29 @ 11:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0