måndag

jag är helt slut. både i kroppen och i huvudet känner jag. men efter en sånhär helg så är det väl kanske inte så konstigt?
men fyfan vad värt, den har varit sjukt rolig trots att det gick lite utför ibland, haha.
nejmen tur för mig då i alla fall att vi hade en kort dag i dag, som vanligt nästan. började tolv och slutade två. i morgon börjar jag åtta och slutar tio. mycket värre än så är inte skoldagarna för mig. men läxor, prov och skit har vi så det räcker och blir över.
nu ska jag ta en liten tupplur tror jag och vänta tills klockan fem, the hills, dagens höjdpunkt förutom bilen. jag älskar våran nyaste bil och det är underbart att jag kan ha den så pass mycket som jag har. den är bäst! HEJ


Kommentarer
Postat av: elin

prov och läxor som är så kul (;

haha inte.

lycka till med pluggandet! :)

2008-10-13 @ 18:50:52
URL: http://thereign.blogg.se/
Postat av: angie

älska the hills, välkommen i klubben sara

2008-10-14 @ 03:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0