torsdag

jag har sagt det förr men jag säger det igen; fan vad fort veckorna går, nu är det snart helg igen. och jag vet inte, som jag och stina pratade idag, ibland är det nästan skönare att vara i skolan där man slipper allt dumt liksom.
idag åkte vi i alla fall hem vid halv tre, och tro det eller ej men så länge har jag inte varit i skolan sen vi började trean. men bra jobbat av oss idag måste jag säga. nästa torsdag kör vi hårt igen och då med cappuccino. matten i morgon vill jag bara kräkas på, så jävla less på det.
nu ska jag lägga mig och läsa solo och vänta på maten, det är jag som har önskat idag så det blir smarrigt. sen blir det pluggpluggplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0