when it's through it's through

kul att jag förmodligen aldrig kommer att somna nu. har sovit bort hela eftermiddagen och kvällen. men egentligen, vad gör det? det spelar liksom ingen roll om jag är trött när jag vaknar i morgon, jag måste ändå kliva upp. jag har inget annat val, precis som med mycket annat. det finns inga direkta val utan man får göra det man måste. jag har nog inte lärt mig det än. men nog fan ska jag upp till skolan i morgon. känns i alla fall skönt att mitt rivsår i pannan börjar försvinna. det ser ut som att jag har fightas med en kattunge. vad som egentligen har hänt har jag svårt att sätta fingret på, haha.
nattinatti. i morgon laddar vi för ishockey och bonde söker fru. hur det ska gå ihop är en bra fråga, men det löser sig.

mr. big - to be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0