Äntligen!

Idag är jag på bättre humör, världens sötaste lilla dator har kommit nu, jag är supernöjd! Tangentbordet är litet så det är lite plöttrigt att skriva, men jag vänjer mig nog för på den ska det allt skrivas!
Jag är glad att jag har lite att se fram emot. Nästa fredag blir det bland annat Snook på stadt och det verkar som det blir mycket folk. Kiffe sa att det skulle sättas upp stora affisher inne i stan om något nytt som skulle öppna tror jag det var, så det blir nog kul! Och en vecka går väl fort?
Puss på Johanna för att jag får låna en skinnjacka av henne tills jag får mig en egen!

Jag har den vita!



Kommentarer
Postat av: anna

snook på stadt?! :D wiho, va roligt!

2008-09-11 @ 18:52:09
URL: http://annalinneawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0