Godnatt

Vad glad jag blir när jag ser att det är ganska många som läser, mer än jag trodde. Trots att jag känner mig väldigt ointressant så kanske människan är nyfiken ändå. Eller vad säger du, L'ass'e Mårtensson? Usch.
Ikväll trodde jag att jag skulle dö, det kändes så. Helt plötsligt fick jag sjukt ont i magen, det högg och gjorde hur ont som helst när jag tog djupa andetag. Längesen jag kände på den typen av smärta, galet ont gjorde det! Har fortfarande ont men jag tror det börjar gå tillbaka.
Var även riktigt nära att köra på en räv idag, stackarn. Bara en sådan sak skulle jag må jättedåligt av, att ha kört på en liten räv. Jag hoppas jag aldrig behöver få känna hur det känns att köra på en människa!

Nu ska jag sova. I morgon blir det lugnt, börjar klockan två och slutar fyra, skönt.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Caroline!

igår ville jag strypa lasse

2008-09-12 @ 10:10:15
URL: http://carolinehultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0