måndag igen

veckorna går fortare och fortare tycker jag, snart går inte vi i skolan längre. då blir det nya tag.
idag kan jag inte riktigt sätta fingret på hur jag mår.. när jag vaknade mådde jag bra. sen när jag klev upp och gick in i köket så blev jag jätteyr och det nästan svartnade för ögonen, började toksvettas och jag fick magknip. så jag gick och la mig i soffan ett tag tills jag i stället började frysa. så ja, vad kan det vara? skola blir det i alla fall, två timmar kan jag nog stå ut. men imorgon ska i alla fall jag och mamma ha en sara - och mammadag. efter jag har slutat så ska vi åka till sundsvall, tur att jag slutar tio!
förrestenigår hade jag läsarrekord! 

nu ska jag hoppa in i duschen.. hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0