Söndag

Så var det redan söndag igen, jag tycker mycket mer om den här än den förra! Idag har jag inte gjort mycket. Mest suttit här som vanligt, men även kollat mer på balklänningar och frisyrer, har hittat en frisyr som jag verkligen gillar nu, sen har jag varit ute och gått en sväng med Ellie. Lite dåligt av mig att gå ut på en stor blöt gräsäng i tygskor. Fast det var det värt, jag blir så lycklig när Ellie ser så pigg och glad ut.
Ikväll vet jag inte vad som händer. Ska i alla fall kolla på den nya serien med Mikael Persbrandt som börjar idag,. Fast konstigt, nu när jag kollar i tv-tidningen så hittar jag inget. Började det inte idag kanske? Någon som vet?

Nu ska jag äta korv och makaroner, höörs hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0