Stark och svag

Fortfarande lika mycket tankar och frågor, och fortfarande lika tom. Jag gissar att det är såhär livet ser ut, man får inte alltid det man vill. Men jag trodde ändå inte att sånna här saker ingick.. Det var i alla fall vad jag hoppades att det inte gjode.
I morgon börjar en ny vecka, för mig ska det bli en ny start. Jag ska vara stark, hålla båda fötterna på jorden. Men det är väl bara något jag säger idag, något jag inbillar mig att jag kommer kunna klara av, i morgon känns väl allt lika pissigt igen.
Men nu har jag i alla fall förlåtit, jag hoppas det var värt det för nu litar jag på dig igen, jag litar på att du inte gör det värre, precis som du lovat.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0