Tillbaka igen

Jag som la ner min blogg, men jag tror jag har ångrat mig. Alltså grejen är ju att det är så tråkigt när den ser så tråkig ut! Jag vill ha en fin blogg. Så är det någon som har tid och känner sig manad så varsågod, det skulle verkligen uppskattas!

Mycket har ju hänt sen sist, bra och dåliga saker, men kanske inget att riktigt gå in på. Skolan har ju i alla fall börjat. När jag såg schemat för några veckor sedan höll jag på att flyga i taket, trodde verkligen att sista året bara skulle bli pina och pest, men vad fel jag hade. Väl i skolan när vi gick igenom det insåg jag vilket drömår jag kommer få, fattar nästan inte att det är sant att mitt schema ser ut som det gör!

Idag är jag även glad. Jag beställde en dator igår kväll, världens sötaste, ca 9 tum! Sen så fick jag byta en av mina valbara kurser, från mulitimedia till text b vilket jag känner mig riktigt laddad på att ha bara jag kommer på vad jag vill skriva om, passar perfekt när jag får datorn! I och med bytet som blev mitt schema ännu bättre eftersom det blev en liten scemaändring där, jag kommer att börja 12 på måndagar i stället för 9. Sen har jag även grejat lite i rummet, tagit bort den stora, gamla och dåliga datorn + datorbordet och ställt dit en svart soffa i stället, sjukt bra blev det!

Nu funderar jag på att kolla på flashdance som jag faktiskt aldrig har sett, sen borde jag väl sova, börjar 8 i morgon, fast då har jag bara en lektion på hela dagen och slutar 10, så det går nog bra.

Nattinatti!



Jag och världens finaste hund!

Kommentarer
Postat av: hemlis

du har verkligen firrat en finfin blogg tjejen, den här kommer du nog göra dig en hacka på !

2008-09-10 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0