Tisdaaaag

Nu är jag precis hemkommen från en lång promenad, hur skönt som helst. Har blivit något av min vardag känns det som. Men med musik och mammas sköna gå-skor så kan man gå hur långt som helst! I morgon tror jag även att jag och mamma drar och simmar lite, ska bli skönt, var ett bra tag sen nu så det ser jag fram emot. Något jag inte inte ser fram emot är att läsa tre kapitel ur berättande journalistik, superspännande skulle väl blondinbella sagt, ett helvete säger jag.  Jag får dra igång lite Björn Rosenström så går det säkert bra. Skickar dom han till stadt eller vad som helst så blir jag överlycklig! På fredag ska vi även knäppa skolfoto, det är jag inte överlycklig för, jag vill inte vara med. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0