Underbar och bäst

Ikväll har jag och Maja myst hos Marlene. Vi köpte med oss lite gott från Hemköp och kollade på film och drack te. Ps I Love You såg vi, riktig snyftfilm. Tror inte att någon av oss lyckades hålla tårarna tillbaka? Men den var bra.
Sen har vi suttit och kollat på en massa balklänningar och frisyrer. Hur ska man kunna välja? Det är något man gör en gång i livet, självklart vill man att det ska vara perfekt då. Färg, modell, hår, smink och så vidare. Skulle det vara lättare om man var kille? Eller kanske tråkigare? Vilket fall som helst så känns det som att man måste börja bestämma sig snart så man inte är ute i sista minuten.


Nu är jag ganska trött. Vore helt underbart att krypa ner i sängen nu och att någon kom och la sig bakom mig, höll om mig och berättade hur underbar och bäst jag är. Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0