Onsdaaag

Vaknade i morse med v ä r l d e n s illamående. Som tur var hade Stina bil så jag kunde sova lite längre.
Gick från nio till tio i skolan idag så de var ju bra. Åkte hem och somnade lite i solen, ajaj.

Nu ikväll har jag och mamma varit ute och gått. I Hög. Hahaha. Jag fick för mig att det var så mysigt och fint där, och visst, det var det.

Nu sitter jag här bara och funderar lite. Funderar lite hit och funderar lite dit. Vad som händer i morgon till exempel? Annars är jag skittrött. Jag har insett att det är mycket bättre och tusen gånger skönare att gå och lägga sig tidigt och hoppa över att sova middag efter skolan. Så snart ska jag nog sätta igång en film och lägga mig. Eller haha, kanske inte än. Klockan var inte så mycket.

Hööööööörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0