Söööööndag

Jag funderar lite på att sluta blogga. Jag har aldrig något intressant att skriva och jag får inte ut något av det. Eller egentligen, kanske lite. Men inte så mycket som jag skulle vilja. För om jag skulle få det, skulle jag behöva skriva om ja, typ.. allt. Just nu vet jag exakt vad jag skulle vilja skriva om och få ut lite ilska/besvikelse/ledsenhet på. Heter det ledsenhet? Jaja. Sen skulle jag väl även få typ tusen fiender också. Jag tror jag skippar det.

Annars red jag ju idag. Woho nu kommer ett ord.. fridfult! Det var fridfult. Det är det nästan alltid att rida. Jag hade inte glömt något heller. Jag tror det är lite som att cykla. Har man en gång lärt sig så sitter det i. Hästen var även fin, eller söt kanske eftersom hon heter Sweet, haha. Kanske lite otränad, eller väldigt otränad. Men det var riktigt roligt och det ska bli fler gånger.




Nu ska jag plugga lite, ta en långpromenad och plugga lite till. Fyra dagar till lov, för visst är vi väl ledig på fredag? Torsdag också kanske? Vilket fall som helst så kommer lovet bli så jävla bra. I alla fall början. Fredag - angla, lördag - paarty, tisdag - jag fyller ett år kvar till 20, onsdag - paaaaaarty också va? Grymt.


it's a damn cold night
i'm tryin' to figure out this life
won't you take me by the hand
take me somewhere new
i don't know who you are
but i'm, i'm with you


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv vad du vill , jag blir aldrig din fiende . OCH VI ÄR BÄST OCH KOMMER ALLTID VARA ! och jaa.. <3

2009-04-05 @ 20:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0